.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن منصوب شد

حجت‌الاسلام مهدی ربیعی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن شد.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه این شهرستان در حسینیه امام خمینی (ره)فومن وظایف ذاتی نمایندگی ولی فقیه را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده، با تصریح بر اینکه وظیفه ذاتی نمایندگی ولی فقیه پاسداری از پاسداران است، اظهار کرد: نمایندگی ولی فقیه در راستای تقویت روح و روان و معنویت، عبودیت و بندگی نیروها حرکت می‌کند تا پاسداران بتوانند از انقلاب اسلامی ایران پاسداری کنند و وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، افزود: این پاسداری موجب می‌شود تا پاسداران بتوانند انقلاب عظیم الهی را به دست مولایمان امام زمان (عج) برسانند.

وی، مشروعیت و مهر تأیید اجرای برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها را از دیگر وظایف نمایندگی ولی فقیه عنوان کرد.

محسن‌زاده با اشاره به اینکه نمایندگی ولی فقیه نظارت از صدر تا ذیل سپاه را به‌عهده دارد، متذکر شد: سپاه تنها نهادی است که سلسله نمایندگی ولی فقیه در تمام سطوح آن حضور دارد.

حجت‌الاسلام مهدی ربیعی در پایان جلسه مذکور به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن معرفی و از تلاش‌های چهار ساله حجت‌الاسلام محمد اسداللهی قدردانی شد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.